Laatste bestemming: Cuenca - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van samira - WaarBenJij.nu Laatste bestemming: Cuenca - Reisverslag uit Cuenca, Ecuador van samira - WaarBenJij.nu

Laatste bestemming: Cuenca

Door: Samira

Blijf op de hoogte en volg samira

04 Augustus 2015 | Ecuador, Cuenca

De laatste bestemming alweer. Over twee dagen ga ik alweer naar huis...
Nu moet ik eerlijk zijn: ik heb het wel gehad en ik verlang ernaar om terug te keren naar dat mooie kikkerlandje. Na alles wat ik heb meegemaakt is mijn energie wel een beetje op en wordt het tijd dat dit vogeltje weer terugvliegt naar haar nestje.
Maar dat betekent niet dat ik mijn laatste bestemming niet met jullie deel! Ik heb vandaag de stad Cuenca bezocht. Deze stad staat op de werelderfgoedlijst van UNESCO en staat bekent als één van de mooiste en veiligste steden van Zuid-Amerika en daar is niets over gelogen. De omgeving is prachtig en de stad zelf is klein, rustig en koloniaal. Ik heb vandaag een beetje in de stad rondgelopen en ik ben naar een uitkijkpunt geweest. Het was mooi, maar ik kon er niet 100 procent van genieten, omdat ik erg moe was en ik vooral de eenzaamheid zat ben. Wat wel opvallend is, is dat toen ik vanochtend wilde ontbijten, ik tot een uurtje of 9:30 nergens terecht kon. Dat wordt wat morgen, want ik wil zo vroeg mogelijk (is een beetje afhankelijk van hoe laat ik wakker wordt, want ik heb nog steeds geen wekker...) op pad voor een 10 uur durende busreis naar Quito. Ik kijk er nu al tegen op.....

  • 05 Augustus 2015 - 22:04

    Tonny Van Tiggelen:

    Lieve Samira. Ik ben zo blij dat je weer thuiskomt maar ik ben vooral erg trots op je. Dit is wat je wilde en je hebt het toch maar even gedaan. Sterkte met de laatste lootjes, liefs, Oma Tonnyxxx

Tags: cuenca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Cuenca

Samira gaat naar Ecuador

7 weken op pad!!!

Recente Reisverslagen:

05 Augustus 2015

vogeltje vliegt teurg

04 Augustus 2015

Laatste bestemming: Cuenca

02 Augustus 2015

Natuurdocumentaire

31 Juli 2015

Rio Muchacho

26 Juli 2015

Plannen!!
samira

Hoi ik ben Samira en ik ga naar Ecuador!

Actief sinds 18 Juni 2015
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 7778

Voorgaande reizen:

19 Juni 2015 - 07 Augustus 2015

Samira gaat naar Ecuador

Landen bezocht: